Alle man ombord, för nu bär det av till vår kära huvudstad!

Nej men hallå hallå!
Stockholm idag då. Rean som sagt. Men jag kan ju säga så här: Det fanns inte mycket pretty things alltså.
Men det gjorde inte oss ngt, vi körde på ändå som vanligt :P Jag är fet stolt över mina inköp. En "skinn"jacka, en typ basebolltröja och en vit t-shirt med färgglatt tryck.
Bilder på dem kommer snaaart :D

Efter Stockholm åkte jag till min moster för att äta den traditionella annandagsmiddagen med hennes familj och min morbrors familj. Och min egen såklart.
Moster Anna hade bakat asgoda kakor. Ni vet såna där äkta amerikanska cookies som man kan se i filmer då de oftast äter den som smet/deg. Så himla goda! Choklad och grejs vettni, mm :P
Min yngsta kusin Nora på ett år är så nedrans gullig så jag lägger upp lite bilder på henne och mina kära vänner som var med till huvudstaden. Enjoy guys:

    

 

1. Sara<3 2. Valan posar hett xD. 3. Emma tha cutie. 4. Kusinerna. 5. Nora med sin nya Guns n' roses tröja HAHA.
6. Söta Nora. 7. Elvira och jag <3.

Nu ska jag fortsätta kolla på Murder City med min kära broder Jonatan.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jadu denna dagen får vi allt ta o göra om !!

2007-12-27 @ 11:27:56
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Sara

joo nu

2007-12-27 @ 23:00:30
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0