Dont I deserve love?

Hejsan svejsan everybody.
Idag har jag äntligen målat klart min tavla. Only one left.
Efter det gick jag, Sara och Val ner till centrum och handlade julklappar. Hittade rätt många. Nu har jag bara kvar till mamma och pappa typ. Har köpt en jättegullig klänning till Nora, hoppas att den passar.

I morgon är det sista dagen i skolan och då blir det leka av med treorna och sen fika. Me like :)
Sen drar några från klassen ner på stan och käkar pizza om allt går enligt planerna.

Resten av familjen kollar just nu på Familjen Addams av någon underlig anledning HAHA. Fan vad jag älskar den filmen.
- Sorry Debbie, no Mercedes this year.
- Oh yeah? SET THIS!
HAHAHA
- Our parent are having a baby too.
- They had sex.
Okej nu ska jag sluta. Men om ni inte sett den borde ni se den. Men humor krävs.

Nej, ska kanske ta och sova snart..

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

You always deserve Love, baby.

2007-12-21 @ 20:48:49
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Emelie

Svar till Jennifer: as long as the love comes from you baby.

2007-12-23 @ 21:28:22

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0