Du kan ju vara det bästa som finns i mitt liv

Sista teatern idag, syynd. Men kul som fan hade vi idag alltså HAHA.
Idag har det varit en rätt bra dag, eller vänta, den har varit bra. Väldigt bra. Anledning? Jo, till en början var jag superduktig på naturkunskapen (!) mhm i know whata hell liksom. Sen slapp vi arbeta på spanskan utan kollade bara på film. Ingen religion var det heller men det var rätt synd, Istället drev man runt i skolan som ett mongo, och på det så spelade man ngt jäkla quaik spel på dator HAHA så jävla roligt jag och Sara var ju äkta psykfall så som vi skrek.
Men nu kommer dagen fucking höjdpunkt. Elina.
Helt plötsligt är hon där och ger mig rosor - bara för att du är så söt.
Elina om du läser det här är det, ja, bra för jag vill att du ska veta det här:
Jag älskar dig så jävla mycket, du är världens bästa vän/syster. Jag vet att du inte är min riktiga syster men det känns fan som det för jag kan säga och göra allt med/till dig. Jag skulle inte klara en dag utan att höra av dig. Om jag måste känns det tomt. För du är en så jäkla stor bit av mitt hjärta. Och jag vill aldrig att den delen ska försvinna. Jag är så jävla glad över att du våldgästade mitt 6års-kalas, för vem vet hur det annars skulle slutat! Vad jag försöker säga är att utan dig skulle jag helt enkelt vara förlorad.

Så lämna mig aldrig aldrig aldrig.

 

Kommentarer
Postat av: Elina

Emelie älsklings älskling!! du är tusan i mig den sötaste och vackraste och snällaste och bästa och roligaste och gulligaste och gosigaste i hela världen! sa jag att du vad snällast också? :)hehe
jag skulle inte klara mig en sekund utan att veta att du fanns där vid min sida! du gör livet värt att leva älskling! och blommorna fick du bara för att du är SÖTAST och BÄST :) lova att aldrig lämna mig! vi kommer alltid hålla ihop du och jag!

2008-01-12 @ 19:23:44

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0