Hon har lärt sig att slå klackarna i taket

hör ljudet av bilen som aldrig anländer
drömmer dig till sandstränder och vässar dina framtänder
samt tänker igenom ditt samvete stoppar armen i munnen
och biter ihop vid handleden
river ett tygstycke och lindar trasan runt venen
börjar skratta, bilen kommer och du är glad att du lever...
-

Stockholm idag för att julhandla men som alla vet kan man ju inte låta bli och köpa till sig själv också :P
Men jag fick allt ihop lite julklappar också, haha. Det var länge sen jag och mamma gjorde ngt tillsammans,
bra att det blev av. Köpte massa saker på Panduro så nu ska jag allt knåpa ihop massa presenter. Nice.
Roligast idag kan ju ha varit när halva 676an skrek till busschaffören att stanna då han började åka innan
alla hann gå av, xD.

Imorgon är det skola och då är det förhoppningsvis filmkunskap.
Läraren har ju varit sjuk typ fyra lektioner. Först gick glasögonen sönder, sen själen och ja sen vette
fan vad som gick snett eller vad säger ni Sara och Henriksson? :P
På kvällen är det dags för teater och då blir det klapputdelning. Min är ju oslagbar alltså =)

Nej man kanske skulle ta och plugga lite...

Bara för att Lily Cole har så fint hår lägger jag upp en bild på henne, varsågoda.




Kommentarer
Postat av: Emma

alltid kul att shoppa till sig själv. =P lycka till med plugget. ha en mysig advent! =)

2007-12-16 @ 19:59:44
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: mathilda

hejhej!
vi har kört igång en tävling.
i vinstpotten ligger bla presentkort på H&M
och polkagrisstänger. :) kika gärna in och delta.

kram

2007-12-16 @ 20:00:18
URL: http://malmrosochmalmberg.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0