Jag är inte hel.

image39




I know somethin' about love, you've gotta want it bad
If that guy's got into your blood go out and get him
If you want him to be the very part of you
Makes you want to breathe, here's the thing to do

Tell him that you're never gonna leave him
Tell him that you're always gonna love him
Tell him, tell him, tell him, tell him right now

I know something about love, you've gotta take it
And show him what the world is made of
One kiss will prove it
If you want him to be always by your side
Take his hand tonight, swallow your foolish pride and



Julavslutning idag.
Morgonen var ju helt fantastisk. Försov mig en timme, mamma väckte mig klockan 08.00
- Skulle inte du ta bussen?
- Joo..?
- För den går nu..

Panik upp ur sängen på en sekund och ser klockan, 08.00. Faaaaaan.
Som tur är har jag en snäll mamma som erbjöd sig att skjutsa mig till skolan. Kom bara tio min försent vilket egentligen inte spelade så stor roll då det bara var en julshow av estet man missade.

Lekarna
däremot ville man ju inte missa. Nu kanske ni undar vilka lekar?
Jo sörrni, lekarna som vi tvåor och treor gör (inga ettor har vi. Kanske bäst det?? (a)). I år bestod det av frågesport om personer i sam och likande. Mitt lag fick 12 rätt av 17. Tävlingsinriktade Sofie var i mitt lag och resultatet tillfredställde inte henne på något plan men kul var det att se henne gorma och ha sig :P
Sen var det dags för den traditionella juldansen, he-he-he. Oh you dont wanna know.
Om ni hörde eller såg några galningar springa runt runt i centralkorridoren i ett långt "led" mer skrikande än sjungande på Nu är det jul igen så var det vi. And thats how we do it on Sam ladies and gentlemen.

Innan vi gick från skolan för sista gången i år markerade jag, Erik och David våra revir genom att placera ut pepparkakor lite här och var i samkorridoren, precis som förra året. Jag kan säga så här, ni kommer aldrig hitta dom. Vi är nämligen bäst på gömställen. Fråga bara Ibbe the prison breaker.
Till sist, pizzerian med: Erik, David, Sara, Pernilla, Ibbe, Simon, Kim, Elin och Stina. Förlåt om jag glömt någon, jag är en förvirrad ung dam.
Iallafall, som vanligt tog vi upp hela pizzerian och som vanligt tog jag Margarita med salami. Fett fett fett.
Som grädden på moset gick vi ut på stan på jakt efter de sista julklapparna. Sakta men säkert blev vi färre och färre.
Tillslut var det bara jag och Pernilla kvar och då drog vi till JC men fann inget tilldragande.
Sen tog jag 13.20 bussen men som pga förseningar blev 13.30 bussen.

När jag kom hem åkte jag och mamma till Bea och kollade tyg. Funderar på att få farmor att sy en kjol till mig. Själv har man ju inte det som krävs för sådant krux. Sen somnade jag skönt men var sedan tvungen att gå upp och äta middag, blä.

Hade sett fram emot att se På spåret endast för att Filip & Fredrik var med men njet njet, ingen Filip & Fredrik där inte. Fel av mig.

Nu ska jag... Göra ngt annat.
Puss på er.






Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0