Love me, love me, say that you love me.


image40

Dan före julafton. I like ;P
Idag har jag varit i Uppsala med familjen för att hälsa på min uråldriga gammelmormor Aina. Hela 96 jäkla år på sin rynkiga nacke har hon. Vi åt julbord och sen gick jag pappa och Jonatan ner på stan för att köpa de sista julklapparna.
Efter det stannade vi på ett jättemysigt café som hette typ Ofvangatan eller nåt och fy faan vilken god varm choklad de hade. Grädde och riktig kakaochoklad. Sen åkte vi hem och Wallbergs kom över en snabbis. Jag fick julklapp av Elina Ett pussel på 500 bitar av en serietecknad tjej. Den var cool ;P
Av mig fick hon ett jättefint halsband, om jag får säga det själv =)

Nu ska vi klä granen, snart. Men pappa den fyllekajan (han tog ngra glas med Elinas pappa nyss, han är då ingen alkis om ni skulle få för er det!) är lite seg. Vet inte vad han håller på med riktigt haha.
I stereron spelas Led Zeppelin på högsta nivå. Whole lotta love, den bästa!

Nu ska jag allt ta och leta reda på daddy.

HA EN GOD JUL ALLESAMMANS! <3
För det ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0