Sista dagen på året!

Klockan är 01.54 och jag och Jonatan kollar på tv.
Idag är det bara en dag kvar av år 2007 och det känns ju skoj. Eller nåt.
Nyårsafton tillbringas hos kusinerna i Barkaby och till min stora glädje är jag inte ensam. Sara ska nämligen med =). Det här kan bli riktigt intressant ju xD

Sov hos Elina natten till lördags tillsammans med Jennifer. Det var på tiden, när fan var vi senast?
Men när man har så mycket tid att ta igen som vi på senaste tiden haft, hur kan det då bli så att man sitter i en soffa och glor på en helt wacko film man inte ens fattar varför man kollar på istället för att göra något vettigt av tiden? (lång mening i know) 
Kanske för att vi känner varandra så bra att vi istället för att prata sitter uppe till fyra på morgonen och kollar på bla Pippi till havs för att sen däcka alla tre i Elinas (då lilla) 120 säng.But to tell you the truth, I like it. Speciellt när det är med er.  
Dan efter när Jennifer åkte hem kollade jag och Elina på jättegamla bilder från typ 2003-04-05-06 vilket var pinsamt. Mitt långa hrm vackra hår var ju garanterat en favorit i repris.

Borde antagligen sova nu, gott nytt år allesammans hoppas ni får ett bra slut på det här året och en bra början på 2008 xD

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var jättemysigt att ligga där i soffan med er två så nära varandra. kändes som att jag skulle kunna ligga där i evigheter och låta tiden gå. Det känns alltid bra med er.
Vi måste ha fler kvällar nu under lovet innan skolan börjar igen och tar tag i våra hjärtan&hjärnor.
Jag älskar er!

2008-01-01 @ 20:10:00
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Elina

Aww älskar er sötnosar! jag håller med Jennifer! jag skulle kunna legat sådär i all evighet! bara för att jaf älskar er

2008-01-12 @ 19:28:12

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0