The rest of your life begins today

Kan man tänka sig, äntligen har jag skaffat mig en blogg. Man har ju klurat på det ett tag nu, faktiskt sen i somras. Fråga mig inte varför jag inte skapat en förrän nu.

Idag är det lördag, ljuvliga lördag. =). För en gångs skull inget jobb. Förutom plugg då... I morgon ska jag och mamma julhandla i Stockholm, lovely. Har mycket att handla, men smart som man är har man ju inspirerats av en underbar bloggerska med många smarta idéer som gör att man slipper betala så mycket men ändå göra en snyggt jobb. Det lär ju inte skada att jag lägger ut hennes sida då det bara är smicker hon får. Ni borde verkligen kolla in hennes saker, Elinkan.blogg.se.

Nu ska jag dammsuga this bloody house och sen ska jag... Ringa Elina? Eller plugga...

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0