Things will never be the same

Hola
Igår var min och Elinas familj(er) på Biograf Spegeln i Uppsala för att kolla filmen Arn - Tempelriddaren. Den var helt okej. Bra faktiskt. Men fan vad irriterad jag blev på alla pensionärer som trängdes i det supertrånga "väntrummet". Det var ju typ bara gamlingar!
Men ngt som gjorde mig (och Elina) mycket gladare var att den s.k. Stormästaren i filmen var jättelik en kille i vår gamla klass, verkligen skit lik och så fort  han kom i bild dog vi ju nästan HAHA.

Nu har äntligen jag och pappa börjat med mitt rum på allvar. Men han kan ju vara för jobbig den där karln. Nu får jag typ inte göra ngt annat än det. Jag som vill vara med Niffe <3 förlåt att jag inte ringt :( Jag ska ringa idag och hoppas på att du svarar ja när jag frågar om du vill hitta på något med lilla mig. Det har varit allt för länge sen.

Och nyår verkar inte bli av heller. Det blir väl av till Barkaby till kusinerna. Hoppas Sara kan följa med, haha!


Lovet går jävligt fort känns det som.. Nästa vecka är pluggveckan. Har mycket att ta igen. Suck. Men jag får skylla mig själv.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0