What is it about tresures?

Hej allesammans!
Det här är första inlägget på min nya bärbara dator ! Sweeet :P

Julafton var helt okej, kusinerna var här vilket till stor del innebär tävla om allting. Störst hus, coolast kläder, mest presenter ja ni fattar. Jag är trött på det nu.
Förutom en dator fick jag presentkort på H&M, lite kläder och andra och trejde säsongen av Viva la Bam. Hell yeah ;P

 

Idag har jag bara slappat och tjockat mig. Pizza, choklad och flera avsnitt av Jonatans julklapp Scrubs. Mindre bra. Måste börja träna efter lovet det här bådar inte gott.

Imorgon ska jag, Sara, Val och Emma ge oss ut i strömmen av rea-vittrande galningar. Precis som vi alltså. Det ska bli keewl :P
Men ja, eftersom att man ska upp typ 07.30 kanske man ska gå och lägga sig nu!
See ya!

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0