Arg

Nu är jag fanimej förbannad!
Jag hatar bussar och busschafförer och dem som bygger bussarna!
Sitter på bussen och vill hem som en jäkla dåre. Eftersom att jag är jättetrött halvsover jag i princip hela tiden och när jag nästan är framme ser jag att någon har plingat. Jag reser mig upp för att gå av men bussjäveln åker förbi!! Jag ser mitt hus i fjärran som försvinner samtidigt som jag går fram till chaffören. Gubben säger att stoppknappen har hakat upp sig och att det har stått stopp jättelänge. Och eftersom att han är en ful gammal gubbe stannar han inte en bit bort, nej nej, jag måste ju gå av vid nästa station som är typ 2 kilometer längre bort!!
Inte ens ett sketet förlåt fick jag.

Jag hoppas det svider när han pissar. Gubbejä*el.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag känner igen det där. Jag tycker vi skjuter hela kåren med busschauförrer så kan vi få köra våra egna bussar.

2008-04-03 @ 16:07:22
URL: http://pernijah.blogg.se
Postat av: Pernilla

jag vill se videosen på bloggen btw ! :D så jag kan sno dom sen (A)

2008-04-03 @ 16:17:31
URL: http://pernijah.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0