Classic

Jag känner för att skriva ett inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva. Har jag börjar få minnesförlust? Jag minns inget från dagen. Eller, jag minns att det spårade på temat, Desse gick och stack en nål i olika kroppsdelar på oss andra och på Sara fastnade den i armen så det såg helt cp ut med en nål som stack ut ur tröjan. Sjukt kul.
Sen klädde Kim ut sig som en taliban och satt med en palestinasjal runt skallen under ett helt basgruppsmöte med läraren.
Sen sa Sofie att jag hade ett big mama ass i den nya kjolen jag hade på mig. Tack Sofie, verkligen.
:D


Kommentarer
Postat av: David

Asså jag känner en galen press just nu Emelie.. Tänk om dom blir brända!! Tänk om dom blir degiga!! Tänk om dom blir för små!! Tänk om dom blir för stora!! Eller nää, för stor kan en bulle aldrig bli..
Men du får faktiskt inte ha fööör höga förväntningar, vad jag än har sagt om mina bullar..

2008-04-09 @ 16:01:21
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0