Fantasilös

Kom just hem från teatern, lika intressant som vanligt. Kommer hem och blir utsatt av en hyperaktiv lillebror. Han försöker tvinga mig att filma honom när han gör massa tråkiga grejer. Att han sen vill att jag lägger ut dem på bloggen kan han ju drömma om.

Oh shit. Han sprang just ner med filmkameran. Jag kan höra hur han pratar in i kameran medan han gör något "spännande tips". Vad han inte vet är att det bara fanns 4 sekunder film kvar. Alltså står han och ser fånig ut med en kamera som antagligen är avstängd, utan att han vet om det.
Det är humor på min nivå.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha klart du ska lägga ut en film me honom på bloggen, kan bli kul ju! :)

2008-04-18 @ 21:08:32
URL: http://annakubel.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0