Framtidsplaner

Igår på teatern kom det en präst och snackade med oss. Han var bland annat fängelsepräst. Det tyckte jag var coolt. Jag ställde massa frågor om ifall han blivit hotad, om han var ensam med fångarna och om de skulle kunna slå ner honom m.m.
Han berättade att flera fångar fick kärleksbrev från kvinnor som vill gifta sig med dem. Tydligen tror de att de kan omvända dessa blodtörstiga monster och få de "goda" igen. Dumma kossor.

Men jag ska nog fråga om vi kan åka dit på studiebesök med skolan någon gång.
En av de tre anstalter i Sverige som har de farligaste fångarna, såklart jag ska bli kär i en av dem.


Kommentarer
Postat av: jona

det kan du ju klara av du har ju också en dödsrolig brosa! :D

2008-04-01 @ 20:59:26
Postat av: Katya

Kul

2008-04-01 @ 22:22:10
URL: http://www.katyas.blogg.se
Postat av: isabelle

svar: tack. men nej, det är min kompis själv som har ritat den ;)

2008-04-02 @ 14:43:14

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0