Hemma hos Bananika

Jaaa, partaj hos Annika alltså. Det var ju kul som fan xD Spårade lite här och var på sina kanter men va tusan, det får man stå ut med. Annika bor i en egen lägenhet och det var väldans mysigt där. En aning litet men det behövs ju inte så mycket egentligen. En stor säng att chilla i är det enda som behövs. Det  var ju för det mesta där man satt och glodde på alla, haha!
Jag, Sara S, Habbi och David sov kvar hos Annika tillsammans med två andra vid namn Jocke och Dennis. Jag snodde soffan och de andra tog sängen och, tro det eller ej, golvet. När alla andra gått hem kollade vi på film fram till fem på morgonen ungefär. Sov ca tre timmar, åt frukost, tittade på vänner och åkte hem. Fast nej, jag åkte till sthlm ja. Träffade mamma och åt lunch på Saluhallen för att sedan åka hem, fixa lite och sen åka in till Norrtälje igen och kolla en lägenhet. Det var skiitfin. 1 maj here we come eller?

Det har varit en sjukt händelsevis helg+måndag-tisdag med mycket kalabalik och roligheter. Det måste vi minsann göra om! Nej nu känner jag att jag börjar skirva massa nördiga ord så jag ska slänga mig i sängen och kolla Domino. Bye byeee.

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0