I väntan...

Jag laddar just nu upp bilderna från dagens utflykt till Riksdagen med klassen. Som vanligt alltid lika roligt.
Några underhållande samtal skulle ju sitta på sin plats.

Ibbe och jag står och pratar:
Jag: Vet du int-int-int-int-int-int-int-int
*Ibbe nickar som ett försök att verka förstående*
Jag: HAHAHAHA va faaan det där var typ inte på skämt!
Ibbe: HAHA jag trodde du var allvarlig så jag försökte liksom se ut som om jag fattade!

-

Sofie: Alltså, den där viktigt killen från Turkiet som är här nu... När de är klara med sitt möte, vad gör de då? Går de typ ut och äter? Eller typ går till en nattklubb?
Guiden: Jag tror de håller det hela på en rätt professionell nivå...

Kommentarer
Postat av: Katya

hehe

2008-04-02 @ 21:25:51
URL: http://www.katyas.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0