I'm gonna fucking save this freaky world

Mamma: Har du att Justin sjunger fucking fucking fucking i början av Madonnas nya låt?
Jag: Whaaat? Nej, haha.
Går och hämtar mammas iPod.
Jag: Va fan de säger ju typ freaky freaky lalala sånt där beatbox sound, och så är det faktiskt Timbaland som säger det.
Mamma: Nehej du! Han säger fucking. För han är ju arg.
Jag: Vadå arg? Och du vet väl att det betyder knulla mamma?
Mamma: Men han sjunger ju I only got fucking fucking fucking four minutes to save the world. Han är arg för att han bara har fyra minuter på sig!
Jag: Nej! Pappa lyssna du.
Pappa: Hmm.. Han säger nog ficking..
Jag: Så säger du ju bara för att inte vara på någons sida.
Jonatan lyssnar också: Han säger nog freaky..
Jag: Ha ha! Just det.
Mamma: Jaja...



Kommentarer
Postat av: David

Har din mamma en iPod?! ;O

2008-04-19 @ 23:55:52
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0