Länge sen

Det var tre dagar sen jag skrev i bloggen. Kan ju vara första gången, haha. Men här kommer en uppdatering:

Sp06B åkte till Stadsteatern i onsdags och tittade på Vildanden. Vi alla åkte in extra tidigt så vi kunde äta inne i stan. Jag, Sofie, Sara, Therese och Kim gick till Kungsan och åt på donken. Först tänkte vi sätta oss ute i sköna solen men så blev det inte. Och som vanligt råkade jag ut för en olycka. Jag låste in min själv på toaletten och kom inte ut, såklart. Stod och sparkade i väggen av ilska. Vad fan gör man? Inte ställer man sig och skriker Hjääälp kan någon hjälpa mig uuuut! Istället märkte jag att högre upp på dörren satt ett till lås! Då funkade det bättre att komma ut xD

Teatern var ganska långtråkig. Jag, Sofie och Therese satt tillsammans högst upp och var tvungna att luta oss över ett räcke för att se hela scenen. Plösligt, när jag och Sofie håller på att slumra till hör vi någon skrika: Hjäääälp! Hjälp! Tänd! Efter att tag tänds ljuset och jag minns att jag tänkte nu är det fan allvar. Och när skådespelarna stannade upp blev man riktigt orolig. För mitt i salen, nere på parkett hade en man svimmat och fått hjärtstillestånd. Flera stycken ringde ambulans och vi fick ta paus. Det var riktigt jäkla hemskt och man mådde fan inte bra efter det. Men trots det så gick vi tillbaka in och teatern fortsatte. Men humöret var nere och det kändes rätt olustigt att sitta där...

Får så klart inte glömma att skriva när vi gick på Hötorget med Kim. Om man inte sett Kim vet man inte riktigt varför detta är så speciell. Men eftersom att hon också är... "speciell" var detta en annorlunda upplevelse. Vi bestämde oss för att visa den nakna sanningen och filma henne och alla snuskhumrar på Hötorget. Så nu låter jag filmerna tala för sig själva.


Kommentarer
Postat av: Erik

haha ofta hon säger sitt riktiga namn! lovar att dem där gubbarna komemr stå utanför hennes dörr om några dar med massa blommor i händerna! :p

2008-04-26 @ 01:07:11
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: a

Inte är dem snuskhumrar. Det är ju ni som går dit och vill ha uppmärksamheten. :)

2008-04-26 @ 12:51:07
Postat av: Marika

åh herreguuuuuud ! haha

2008-04-26 @ 18:16:31

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0