Like a lollipop

Tisdag idag. Mycket intressant dag må jag säga. Har lyckats göra bort mig på gympan onaturligt många gånger. Det är tur att jag kan skratta åt mig själv då för annars vore jag körd. LaCross var ordet, och sporten vi utövade och jag kan ju säga att vi två inte riktigt gick ihop. Jag tänkte köra en Simon och nämna något om bollar men jag kommer inte göra det tyvärr.
Resterade tid har idag gått till att springa runt med Desses leksakssvärd, vara ute och äta glass, titta på basgrupp 5 och deras teater samt prova kläder till min grupps teater. Mycket kul då Desse klädde ut sig till bland annat zigenare. Många skratt :D
Jag kan lika gärna slänga in alla kläder vi testat, fast, jag fattar inte vart bilden på Desse tog vägen. Hon måste ha raderat den.. Första bilden är INTE David. Eller? xD Han ser lite skrämmande ut... :D
De tre sista bilderna kommer från förra veckan då jag, Sofie och David testade kläderna. Sofie trodde att hon kunde dansa flamenco, David lekte eh.. tjej? och jag testade en klänning med enorma brösthållare HAHA.

     
   

Kommentarer
Postat av: David

Mycket fina bilder måste jag säga ;D Men vad är det för en mupp på den första? ;S
Och Emelie, tack för de fina lacrosseminnen du har gett vår klass.. Tack..

2008-04-22 @ 20:00:50
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0