Man ska inte kasta iväg det roliga

Här kommer videorna från när jag och Sofie sprang runt i skolan med Pernilla i en sop/papperstunna på jakt efter någon att skrämma.



Måste bara säga att vad som än sägs och trots att mina och Sofies kommentarer i videon kan verka cp så är det endast i syftet att få Sara att närma sig soptunnan. Vi vet alltså att hon är där i, tro inget annat! xD
Och Sara är helt ovetande om vad som ska hända, haha.
Om ni inte orkar se hela eftersom att det är rätt dött mitt i filmen så kan ni spola fram till ca 1.20, då blir det action ska jag säga er.
Lägg även märke till min och Sofies reaktion vid ca 0.50 när Sara säger: Vem gömmer sig i soptunnan? 
Varför jag sen skriker banan alldeles innan Sara öppnar förstår nog bara Sofie och Pernilla, HAHA.


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAH

2008-04-03 @ 20:57:46
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0