Rubrik

Igår efter skolan gick jag hem med Sara. Som sällskap hade vi Erik och Desse. Jag snodde Desses cykel, satte mig på pakethållaren och började cykla. Såg antagligen ut som ett mongo och jag fick det hela bekräftat när två glassiga blondiner stirrade på mig. Jag bara älskar att göra bort mig!
Erik som också hade en cykel försökte få mig att ramla genom att köra in i mig. Det var redan vingligt nog att försöka balansera sitt fatass på den där lilla pakethållaren. Men jag klarade mig undan Blonde Erik. Vi gick till Norrköp och köpte massa onyttigheter sen drog vi alla hem till Sara utom Erik och kollade på film. Först Se upp för dårarna och sen My little eye. Efter det var det dags för teatern. Lena som skulle skjuta oss hade just kommit hem från vad vi hade blivit informerade om: Biltvätten.
Men skarpsynt som lilla Desse är så viskade hon till mig:
- Öh, Emelie. Var det den bilen som de hade tvättat?
Jag tittar på bilen och inser att den är väldigt smutsig. Jag stirrar på den ett tag och börjar sen att gapskratta.

På teatern fick vi jättemycket beröm. Och jag blev mycket glaaaaad. Fast först var jag nervös.
Pernilla (läraren) sa till var och en vad hon tyckte vad bra och vad som skulle kunna göras bättre. Som hon alltid gör.
Och idag var hon extra positiv.
Hon tyckte att Sara, Sofie, Melody och Anna hade höjt sig själva med 2 nivåer och att de var jätteduktiga (vilket de var! :D). Men så sa hon aldrig något om mig så när jag trodde att hon inte skulle säga något till mig sa hon tillslut:
-Emelie, om de andra här höjt sig två nivåer har du höjt dig med fyra idag.
Då blev jag fanimej glad glad glad.


Kommentarer
Postat av: David

Mm de lär ju vara samma person va..
Och du får gärna fortsätta med dina "knasigheter" =D We like :D

2008-04-24 @ 16:34:36
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0