Sameleverna goes politiska

Hörrni det här är sensationellt! Jag och mina kära klasskamrater har blivit länkade av Göran Pettersson som är politiker.
Vi blev dock lite chockade, men visst är det trevligt. Så kom vi att tänka på, undra om det är några stora politiker som läser hans blogg och ser våra länkar och tänker: Oj, nu har gamle Göran hittat ett par smarta ungdomar som ska föra samhället framåt. Fatta vad besvikna de lär bli. Men jag vill bara hälsa alla politiker att egentligen är vi jättesmarta. Vi pluggar flitigt, kollar på nyheterna, läser tidningarna och engagerar oss i politiska frågor. Ni ska inte tvivla på oss, vi ska föra samhället och allt positivt vidare!! När ni dör ska ni inte oroa er, vi ska ta hand om era verk med omtanke.
Hoppas jag inte tog i för mycket, jag vill ju inte skrämma iväg alla kända politiker det första jag gör. Kanske borde sluta innan jag gör bort mig. Kära politiker, om ni läser min blogg, fortsätt så! Ni får gärna lämna en liten kommentar också. Hahaha.

Och, hörru Fredde mannen, om du läser detta, jag hejade på dig in i det sista!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha tyvärr är det nog så :D ja tack!

2008-04-09 @ 20:44:30
URL: http://pernijah.blogg.se
Postat av: David

Aa bullar som bullar, helt klart.. Det här med Göran x2 är lite småläskigt tycker jag.. Politiker-Göran är väl lite coolt, men vår lärare ;O

2008-04-09 @ 22:43:42
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0