Schtekare i solen

Idag har vi haft två lektioner. Gympa en timme, första lektionen. Vi spelade bland annat badminton och jag och Sara var i samma lag. Det börjar bli en vana att Isco skrattar åt mig. Nu skrattade han åt både mig och Sara för vi spelade mot honom och Kim och det gick ju så där lagom bra, haha xD
Sen retades jag som vanligt lite med lilla Sofie.

Sofie (skriker till Gustav som virar in nätet):
Gustav, du gör fel!
Springer iväg för att hjälpa honom.
Isco: Är de tillsammans?
Jag: Nej. Men de skulle bli ett satans fint par...
Går därifrån medan Isco skrattar.

Efter det lektionen har vi i princip suttit ute och glassat fram till halv tre. Alltså ca 5 timmar. Hemskt skojigt.
Sen var det dags för temalektion. Nya temat är Kärlek. Inte så stor entusiasm där inte.. Istället satt jag och Sara och tittade in i varandras HRM "ögon" under en ful låt AK spelade upp för oss. Det kan ju ha varit dagens eftersom att han sjöng vill du ha mig kom och ta mig och något om kurragömma och annat snusk som man inte vill att ens svenskalärare ska gilla.

Imorgon blir det grillparty hos Sara för att "fira" Valborg eller hur fan man säger. Fan det ska bli naaaajs.

Kommentarer
Postat av: hannistyle

älska solen

Ha en super trevlig kväll :)

2008-04-29 @ 18:42:42
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-29 @ 18:51:07
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Erik

mjo det var det... :p

hahahha, fy fan va jag garva över kommentaren här ovanför! VIlken jävla reklam!

2008-04-29 @ 19:10:19

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0