Stockholm med galningarna

Ja ni, bio igår med Sara, Habbi, David, Sara och Val. Filmen hette 27 dresses, och var en tjejfilm. Stackars David upptäckte det alldeles för sent men det var bara bra tycker jag xD. Sara N och Val kom in senare än oss andra för Sara mådde inte så bra.
Men vi andra gick till Donken och åt vilket var mycket intressant. När jag och Habbi sitter och väntar på David och Sara som är på toaletterna kommer det fram en liten knubbig kille i ful adidasträningsoverall och slår oskyldige lille Habbi i huvudet med en McDonaldsballong! Habbi rycker till och tittar förvånat på det lille vidundret som med sina tjocka kinder fortsätter slå Habbi med ballongen. David som just kommit tillbaka joinar med skratt och tillsammans sitter vi och asgarvar medan knatten springer runt i hela rummet och slår det ätande folket på deras huvuden.
Efter det kommer fjortisgänget nummer 1 och alla har samma kläder. Adidastjocktröjor och dunvästar. Jag fattar inte det där alltså.

Förra gången vi var i sthlm fick Habbi en liten kick av dricka cola, röka och dricka milkshake vilket var otroligt kul. Men duktiga Habbi slutade röka sen. Tills igår. Vekling.
Men inte blev det en kick för det inte, trots både cola, nikotin och milkshake. Men kul hade vi ändå.

På bussen hem tjuvringde vi som vanligt, Valan även han klockren som vanligt. Jag fattar inte hur han kan hålla sig för skratt hela tiden, vi andra dog ju haha! Märkte även att tanten bakom oss skrattade tyst för sig själv XD.
Förutom det sa Habbi att Val var sexig typ tusen ggr och försökte sedan para ihop honom med hennes lillasyster.
Habbi: Fast hon är inte som mig, så du får börja ragga.

Väl hemma somnade jag i soffan, skööööönt.

Tack allesammans för en skitrolig kväll!♥


Kommentarer
Postat av: Sara

det får vi göra om

2008-04-06 @ 12:59:59
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: David

Det där med att "ååhh den är ju gammal!", det är det värsta jävla meningen som finns! Jag hatar när nån säger de asså..
Och tack själv för igår :P Men varför sa du inget om ballongmisshandlarpojkens dubbelhaka?! Jag får väl göra det istället..

2008-04-06 @ 16:44:31
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0