Teater hela helgen

Jag har varit på teater heeela helgen och älskat det. Jag har för det mesta varit fett trött på teatern men jag fick en ny kick på lördagskvällen. Jag och Melody gungar medan Tove hjular då jag tänker att nu är jag fan lycklig. Om det var det faktum att jag med min enorma mängd socker i ådrorna var övertrött eller att jag bara var med härliga människor vet jag inte riktigt. Det får bli en blandning.
Känns som om jag borde nämna våra teaterpedagoger Pernilla och hennes kompis Linda som båda är så jäkla sköna även om Pernilla kan vara en tyrann ibland.
Kommer sakna den här gruppen så jäkla mycket när vi slutar trots allt negativt jag ibland tänker.
Jag kommer minnas då vi lagade köttbullar och potatismos samtidigt som vi lyssnade på Las ketchup song och gjorde dansen föralltid, haha. Tack alla för en jävligt rolig helg.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0