Allt blir ju feeel

Åh vilka problem man har.
Som vanligt ska familjen tillsammans med älskade polaren Elinas familj upp till fjällen HELA sportlovet. Det kan orsaka flera komplikationer.
Dagens erbjudan lär ju snudd inpå oemotståndligt roligt. Nämligen att följa med Elin upp till hennes polare vid namn Andreas, en väldigt trevlig karl som bor i en annan del av fjällen i egen lägehet för han pluggar där men bor i Rimbo. Hur roligt vore inte det på en skala att åka skidor med massa kompisar utan föräldrar!? -Skitkul.
Blir ju megadeprimerad för jag får ju inte åka med :( och sen är det ännu en komplicktion som egentligen inte alls är en komplikation, nämligen Elinafina. Vill ju vara med henne också men ååh vad svårt det blev. Synd att hon inte känner dem :(

Nu blev jag ledsen juu

Kommentarer
Postat av: Sara

alltid nåt som laggar. och i sommar ska ni till gotland också!

2008-02-19 @ 21:10:31
Postat av: Sara

nej, jag vet inte.

2008-02-19 @ 21:29:21
Postat av: pernilla

hej. tack för din kommentar!

hoppas du kommer på en lösning till skidåkningsproblemet!

den riktigá förlossningen ligger ca 2 månader framåt i tiden. så det hinner bli mer skitsnack innan dess.

2008-02-20 @ 02:54:42
URL: http://lillapernilla.blogg.se
Postat av: Anna

http://annagotland.webblogg.se
Jag behöver fler tips, hur lindrar du ditt sötsug, kommentera gärna mitt inlägg om just sötsug, behöver alla tips jag kan få! :)

2008-02-20 @ 11:24:49
Postat av: julia

goddagens! börjar nu blogga på ny adress och jag skulle bli väldans glad om du ville titta in och kanske lämna en liten kommentar.

min nya adress är:

www.juliaelise.blogg.se

ha det fint så hoppas jag att vi ses! Kram Julia

2008-02-20 @ 17:48:45

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0