Äntligen helg :)

Nu bär det snart av till jobbet, ska faktiskt bli skönt ! När jag kommer hem igen ska jag måla klart rummet, pappa ska fixa listerna och sen kanske, kanske kan jag få flytta in igen :D :D Vill ha mitt fina nya rum tillbaka!

Igår spårade skolan som vanligt. Jag, Sara, Therese, Habbi, Sara, David, Linda och Anna gick till Coop och köpte godis som vi sen fick bjuda halva korridoren på typ, hehe.
Efter skolan följde jag med Sara hem, på kvällen skulle det nämligen komma komma fint folk dit i form av Angelika, Emma, Fredrik, och Pelle. Men innan de kom hann jag Sara och Val skaka loss till Spice girls och massa andra gamla hittar på högsta volym. Jag kan säga er att det svängde rejält.
Kom hem  igen runt nio, kollade på en film och gick och la mig, trött som fan.

Nej nu måste jag dra, ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, ni skulle kommit till media och bjudit på candy :D

2008-02-03 @ 10:34:44
URL: http://jeffsl.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0