Busted!

Jag är lite rädd just nu, pappa har just hitta min blogg som jag så slugt försökt hålla hemlig.
Hittar honom i vardagsrummet med min bärbara dator.

Jag: Vad håller du på med?
Pappa: Jag läser din blogg, den är jätterolig jag skrattar så jag börjar gråta nästan!
Jag: Eh, jaha. Hur hittade du min blogg?
Pappa: Njaa sökte lite, höhö.
Jag: Ahaa.

Jag undrar om min pappa har lite detektivgener i sig. Hmm..

Sen bestämde sig RogerDroger för att snoka i Saras blogg. Karln hade lite problem med att kommentera så jag fick hjälpa honom.

Sara som jag snackade i telefon med sa så här:
Kan han inte skriva snabbare? Han börjar visst få gammelhänder höhö.
HAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0