Den galna släkten.

Åt middag på kinan i Norrtälje med nyfyllda mosters familj, och min egna såklart. Min mage höll på att explodera av all mat, inte så roligt. Alltid lika annorlunda upplevelse att träffa släkten, på ett positivt sätt. Det som bäst definierar hur våran släkt är bevisas bäst med ett citat från mormor som försökte trösta min kusin när hon inte fick köpa en katt från kattstallet där de bara säljs massa sjuka katter inga vill ha (utom min hjälpsamma kusin dåra).
Mormor: Men du ska inte vara ledsen, den ska ju ändå inte stannat kvar på kattstallet så länge, de kommer ju avliva den snart!
Kusin: *blir ännu ledsnare*

Stackars mormor, hon ville ju bara trösta.


  

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0