Flugan

HAHAHAHA vill ni höra en liten historia som jag skrev när jag var 12 år? Amen visst vill ni det. Här är den:

Det var en gång en liten fluga som inte kunde flyga. Han satt oftast och såg när hans syskon flygövade. Hans "mamma" hade dött. Han dog av en flugsmälla. Den lilla flugan är adopterad av 2 homosexuella flugor som ville ha ett barn :) När han skulle flyga och hämta mat så slog en av dom som bodde i huset människor ihjäl honom! Nu har det gått ett tag sen dess och den lilla flugan kallas Myggan. Det var bara för att när han var liten blev han kär i en myggtjej.

Så ung men ändå så begåvad, det är så man blir tårögd.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin saga. jag skrev också sagor när jag var liten. Men de var nog inte lika bra som din =)

2008-02-17 @ 19:55:18
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: I

hehe :)

2008-02-17 @ 23:07:44
URL: http://izzabelle.tjejsajten.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0