Första dan i fjällen!

Ja ni, nu har jag åkt skidor för första gången i år. Jag kan tyvärr inte skriva så mycket då det kostar att gå in på Internet...
Det var inte bara den första dagen idag, utan även första floppen och skadan. För att göra en rätt lång historia kort, ni vet guppen som brukar vara på sidorna av backarna? Jag rååkade ju liksom åka baklänges in i två småungar med ena skidan mellan en av den enes ben så att min skida flög och och så låg jag där som en snöboll och skämdes medan de där småkillarna kravlade sig över mig och flydde för livet. Jag hade ont i arslet, tummen och handleden efter det. -.-

Jag och Elina har kommit på det ultimata. Vi (iaf jag) ska börja jobba här om några år. Vi kunde inte komma på en enda negativ orsak. Titta här:
I liften, man får toucha andras rumpor, i bästa fall tillhör den en hottie.
Man slipper de fula hjälmarna utan får istället stå och se fly ut i de snygga kläderna vilket gör det mycket lättare att ragga som vi båda var överens om, haha!
Man får åka cool skoter.
På kvällen partar man med alla jobbarkompisar som alla är i samma ålder som en själv.
Slutsats: Man är allmänt cooool.

Hoppas ni har det bra allesammans. Puss på er


image239


Kommentarer
Postat av: David

Haha, låter som en klockren första dag ;D
Närå, inga läkare behövdes idag :P
Mmm då får jag försöka pressa dom ur henne =O
Och det är mycket möjligt att du får se den illustrationen min vän..

2008-02-25 @ 21:12:38
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Elisabet

Låter ungefär som mig i backen, haha!

2008-02-25 @ 22:19:50
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: David

Haha, fortsätt köra på dom :D:D

2008-02-26 @ 20:14:52
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0