Happy people vs angry people.

Intressant dag idag, har för det mesta gått och tänkt negativa tankar.

Under mattelektionen kom jag och Sara på mattelärarens hemlighet.
Jag: Alltså Bosse har blivit så jävla sur på sista tiden!
Sara: Ja, jag håller med!
Jag: Mmm.....
Sara: Han har säkert kommit i klimakteriet.
Jag: Ja där har vi det! Stackars Bo..
Sara: Jaa...

Det kan inte vara lätt att vara den första mannen att komma i klimakteriet.

På filmkunskapen kollade vi på This is England, fantastisk film det där. Visste ni att en berömd konstnär är med?
Hemskt skojigt.

Men det roliga tar inte slut där. På bussen hem sitter det så klart ett par och gulligullar sig -.- Jättetrevlig för oss andra ensamma själar. Så söta att man nästan kunde spyyyy, förlåt nu om jag får massa kärleksaktivister efter mig men så känns det. Satt där och tittade varandra in i ögonen och log kärleksfullt. BLÄ.
 
Om de bara hade vänt sig om skulle de minsann få sig en blick som var allt annat än kärleksfull. Men de gjorde de så klart inte.

Nu är det Enrique Iglesias på tv så det är nog dags för mig att leta reda på min snara.

Kommentarer
Postat av: Marika

svar; tack :D
haha aa jag vet inte :P har lite svårt för julia roberts, vet int riktigt varför men men .. (;

2008-02-04 @ 20:17:16
URL: http://tellmethen.blogg.se
Postat av: ameli&emelie

fin header :)

2008-02-04 @ 20:32:35
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Sara

tusen bitar heter låten :P

2008-02-04 @ 21:14:46
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0