Hej vi är oseriösa

Jag har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på länge.
Det hela började ju med att jag skulle hjälpa Sofie med hennes nya blogg. Det gick ju så där, hehe. Blev mest massa skratt. Imorgon ska jag fixa Marikas blogg också :) På tal om Marika, morgon ska vi äta kladdkaka. MUMS.
Det blev aldrig av att måla för läraren var spårlöst försvunnen. Mysko. 

   Jag Sofie och Marika är tjocka.

Klockan fyra var det dags för teater och så kul har vi nog aldrig haft. Ni har nog insett att vi har rätt roligt under dessa timmar ( se HÄR) men denna kväll tar nog priset. Det var bara jag, Sara, Val, Frida och Anna + Pernilla där och det spårade ganska rejält. Om man slår upp spårning i en ordbok är det en bild på oss bredvid. Jag lovar.
Vi insåg att det inte fanns en enda scen där alla vi var med, resten var borta så what to do. Då insåg vi nästa sak. INGET FIKA. Så det var bara för mig Sara och Pernilla att dra till Flygfyren. Pernilla snackade så mycket att hon glömde bort vägen HAHA.
- Va vart är jag påväg! Shit jag är full!
HAHAHA vi dog.
Sen hade vi lite problem med att hitta en parkeringsplats så nära ingången så vi skulle slippa gå. Sara erbjöd sig att sitta i bilen och se utvecklingstörd ut så vi kunde ta handikappsplatsen men moralen i våra kroppar var för stark.
Pernilla: Vi tar familjeparkeringen istället.
Jag och Sara: Va fan är det?
Pernilla: Det vet man inte. En, två, tre, vi är en familj!

Vi hade en väldans beslutsångest för vad vi skulle köpa... Så vi tog allt.

   

Sen satt vi och fikade istället för att göra något nyttigt. Val berättade en otroligt rolig historia och sen var dampet igång. Vi snackade om allt ifrån diarré ink. skita på sig, bröst, fula kläder och massa annat wierd.

På bussen hem besannades mina värsta farhågor. Busschaffören glömde stanna vid min hållplats. Eftersom att jag fick panik och satt som fastfrusen som en idiot kan jag endast tacka gud för att chaffören insåg sitt misstag och stannade några meter längre bort.
Väl hemma hade pappa ordnat grillad kyckling och potatisklyftor. Stackars pappa som gjort så fint när jag var nära att spy av all fika.
Han och Jonatan har köpt tre jättestora rosor till mig! Jättefina<3
Mamma är i Italien så hon får inga blommor, hon får åka skidor istället.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh mina goda mazariner! :D
Jag förstår inte hur jag kunde proppa i mig 3 stycken!!

2008-02-14 @ 20:44:04
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se/
Postat av: matilda

GOTT :D

2008-02-15 @ 00:32:52
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0