Kaos

Hejhopp idag har det varit smått kaos hela dan men jag måste erkänna att jag hunnit med ganska mycket.

Distans
dagen började med att åka bil till Norrtälje med mamma. Stannade vid Ica för att ta ut pengar och fick muffins på köpet! De delade jag med Sarita som jag var på väg till. Sen drog vi för att kolla på Valens musikal, igen, smått genialisk måste jag säga. Go Valan liksom xD.
Sen gick vi till skolan för att plugga vilket vi sannerligen gjorde! Sen gick såklart jag och Erik till bilden, är nästan klara! Efter det, teater. Kul jul. Vi fick skrika åt Pernilla. Kan ju vara den roligast övningen ever, haha! DRA ÅT HELVETE JÄVLA MIFFO uppmuntrades vi till att skrika.
Kom hem 19.00 och då har jag fram tills nu ägnat mig åt att springa runt som en tok och packa tills imorgon då vi beger oss till Sara S. Ooooh så kul det ska bliii :D Härliga klassisar som ska joina.

Big tabbe på väg från musikalen.
Jag: Alltså det var en kille som var så jäkla bra på att spela piano.
Sara: Vem?
Jag: Han hade keps och röd tröja. Sjöng till den där låten.
Sara: Eeh, det var en tjej..
Jag: Nej tror du jag är dum eller, det var lätt en kille!
Sara: Nej! Hon heter Sara.
Jag: Vi kan inte tänka på samma person.
Sara: Jo jag lovar, det är en tjej.
Jag: Jag tror dig inte. Måste fråga Val.

lite senare, jag frågar Val:

Val: Det är faktiskt en tjej.
Fiya: VA! Jag trodde också det var en kille!
Jag: Ja men eller hur!

Vi var i lätt chock efter det jag och Fiya. Kan inte alltid vara så lätt! Till vårt försvar kan vi säga att hon spelade kille i musikalen så man blir ju faktiskt lite förvirrad!
För mig kommer hon alltid vara en kille. Även om vi aldrig mer lär träffas.

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0