Kung i backen?

Det här är för roligt för att inte lägga upp.

Pappa bad mig att skriva i bloggen om hur coola han och Jonatan var på sina snowboards. Men jag har insett att det vore att ljuga. Beviset kom under middagen.
Jonatan: Jag är tydligen känd i backarna!
Vi andra: Haha, vadåra?
Jonatan: Jag skulle gena till restaurangen uppe på toppen under sittliften. Så gjorde jag en rejäl vurpade med min snowboard. Så hör jag hur någon skriker: Titta där är den där killen som alltid ramlar!!! Så tittar jag upp och så sitter en liten snorunge i sittliften och pekar på mig åt sina föräldrar!!

Jag visste väl att det skulle bli något av min lillebror! Och pappa är faktiskt bra.
 Är du nöjd nu, pappa? :D


Saknar dig Sara!


Kommentarer
Postat av: David

Haha, så kan du väl typ föra nån sorts anteckningar, så att du vet exakt hur många du prejat ner..
Emelie, om din brorsa kallas för "den som alltid ramlar", vad ska man då kalla dig?! ;O

2008-02-26 @ 20:43:33
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Sara

HAHAHAHA jävla roger XD

2008-02-26 @ 21:03:16
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0