Loser

Nu sitter jag i skolan med Erik och David. Jag har gjort allt utom att plugga. Men jag har istället lärt mig mycket annat.
1. Om man är snäll mot Sofie är hon snäll tillbaka och bjuder på masariner.
2. Kim är snygg i blå lång skjorta. 
3. Att jag behöver ett fet stort lycka till för att lyckas med matte c (om jag nu skulle ta den kursen men efter att ha hört min kära mattelärare slänga ur sig ett smått ironiskt lycka till så skippar jag nog det. Gubbe.
4. Jag bör inte nämna att jag såg min bildlärare på Singing Bee då jag kanske får ett ig, istället för mvg. Man ska aldrig väcka den björn som sover. Som jag brukar säga. Eeeh, ja. 
5. Jag och Marika planerar att köpa kladdkaka i morgon och äta på temat tillsammans med de andra.

Jag och Erik skulle som sagt måla men läraren är inte där. 
Så istället sitter vi i vår korridor och gör ingenting. Surt. Kanske jag skulle gå tillbaka till Marika och Sofie i kafeterian. Jag och Marika tävlar om kafeteriadamernas uppmärksamhet. Tydligen har jag snott lite glans av Marika men nu jäklar är hon på g igen. Och Sofie verkar vara på hugget! Vi måste gå försiktigt fram, det är för sent för misstag nu.

Nu ska jag ta mitt förnuft till fånga och plugga spanska.

Kommentarer
Postat av: Emil

Har din lärare varit med i singin bee ?:P skoj för honom/henne ^^

2008-02-14 @ 13:36:59
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha, jag tror nog att jag fick mest uppmärksamhet idag om jag ska vara ärlig :) 3 mazariner, muuums

2008-02-14 @ 13:54:43
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se
Postat av: Erika

Vilken dum mattelärare,lärare ska ju uppmuntra. Klart du ska gå den kursen då och visa honom att du kan. Och matte c är ju väldigt bra att ha sedan om man ska läsa vidare.
Själv har jag bara läst matte a. Blev aldrig bra i matte utan fick snarare fobi mot det efter att ha haft korkade lärare som tvingade upp en fram till svartatavlan framför hela klassen för att räkna ut ett tal, som man dessutom påpekade att man inte kunde. Ja, den läraren var inte precis bra.

2008-02-14 @ 14:00:43
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Roger

Såklart du ska läsa matte C. Att ge upp är en för enkel utväg ( ge inte gubben den glädjen). Livet består av svårigheter som måste övervinnas.Gubben har fel, han kan visseligen inte lära dig matte, men du kan lära dig matte med hans hjälp (och min), och det kan gubben säkert klara av. Sen så älskar jag dig, så blommor står på bordet hemma och väntar på att världens vackraste tjej ska ta upp dem på sitt rum.
Puss Puss Puss

2008-02-14 @ 15:35:31
Postat av: Marika

Haha alltså hon var värsta på mig idag ska du veta (;
hon sa: men ska du inte ha ditt kaffe idag?
HAHA, she's miiine ! Ka-ching !

Kladdkaka nästa fredag ++++ massa godis ^^

2008-02-15 @ 16:52:37
URL: http://tellmethen.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0