Melodifestivalen. Bra eller dålig?

Ikväll är det Melodifestivalen. Enda anledningen till att jag kommer titta på det är för att Kristian Luuk och Björn Gustafsson är med. Fan de är så jävla bra.
Annars finns det fan ingen jäkla anledning till att titta. Melodifestivalen är inte bra längre! Är det för att man blivit äldre eller? Nu är det bara massa dåliga b-sångare som är med typ.

Och hallå! Christer Sjögren, vad fan gör den gamla dansbandsgubben med? Han ser så smörig ut. Och gissa vad hans låt heter. I love Europe. Smör.
Och vänta nu, Fronda ska vara med. Kändes inte som om detta är vad en hiphoppare sysslar med, men hey. Är det bra eller dåligt? Så länge inte typ Snook är med kan jag vara lugn.

Men nu kommer vi till den bästa delen. Hur vi ska vinna hela skiten. Tror ni ärligt att vi kommer ta hem alltsammans med typ gamle Christer? Nej.

Så här kommer min plan.

Jag har aldrig gillar Ola av olika anledingar, men vet ni, jag har kommit på en taktik. Han är ju en sån där flickfavorit eller hur? Så om vi skickar honom till ESC så kanske vi kommer på värsta bra platsen för att alla som röstar gjorde det för att  han är så snygg. Vi lever ju i en sån ytlig värld nu för tiden! Jag tycker verkligen att detta kan hålla så nu röstar vi alla på den där jäkla skåningen så inte Kebabpizza gubbarna vinner (ja, det finns en låt som heter så. Bara det bevisar att världen håller på att bli galen).
Så vad vi nu gör är att vi håller tummarna för 2 saker:
1. Att han har en hyfsat bra låt, för det är ju liksom vikigt.
2. Att det sitter många unga damer och tittar på programmet och röstar på honom.


  


Kommentarer
Postat av: zara

jag äslaker melodifestivalen, så underbat att sitta med brudarna och sippa vin och disskutera outfits osv...=)

2008-02-09 @ 16:55:41
URL: http://zarabara.webblogg.se
Postat av: Linda

HAHAHAHA. Jag som vill skjutas för att Christer gick till final. HAHAHA! OCh Amy Diamond. Herreguuuud!

2008-02-09 @ 22:16:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0