När David lackar

Nånstans i Rodengymnasiet ca 12.17

Sara: Jag vill gå till kafeterian, fan jag hetsäter!
David: Men åååh för helvete kan ni aldrig lära er att det är stängt mellan 12.00 och 12.30!!
Sara&Emelie: Njaaa *garvar*

Stackars David, det är inte första gången han får säga det till oss.

Men när vi väl promenerar dit kanske det är dags för mig och Sara att presentera oss för kafeteriatanterna. Jag menar, vi är ju där varje dag. Och för att inviga lite respekt bör vi nu kalla varandra vid namn. De kallar oss för Emelie och Sara  och vi dem för kafeteriadamerna.


Kommentarer
Postat av: Stine

hehe tack, han är ett riktigt vilddjur hehe

2008-02-07 @ 12:32:41
URL: http://stinelife.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0