PALT GRISEKNOEN OCH EMIL

Har ett väldigt givande samtal med Hertzie i phonen:

Den förkortade versionen:
Jag: Chris Brown kommer till Sverige.
Hertzie: Va NÄR?
Jag: kolla ticnet
*efter ett tag research*
Hertize: Skojar du med mig, det är 20 årsgräns! Meeeh jag som var glad, nu blev jag lite ledsen.
Jag: Är dem dumma eller, inte ens han är så gammal typ!
Hertzie: Alla hans fans är ju under 20 typ va fan ska de komma massa gamlingar för!?
Båda: Vi åker dit ändå och testar, hähä.
Jag: Chrisan here we come.
Hertzie: Aaa, passa dig jevligt noga.

Sen tog samtalet en kraftig vändning.. Ingen censur här inte!

Hertzie: Min lillebror vände rumpan till och pruttade mot mig i morse när jag skulle väcka honom!
Jag: Haha va? Det skulle man inte kunna tro om den lilla palten.
Hertzie: Palt!?
Jag: Jaa, de säger ju typ så i Emil i Lönneberga HAHA.
Hertzie: Det kan ju vara det fulaste jag hört, haha!
*efter ett tag*
Jag: Så heter ju det där grisblodmaten också..
Hertzie: Amen då måste det ju vara det du tänker på, det är ju med där!
Jag: Men jag är helt säker på att de kallade någon det!
Hertzie: Griseknoen kanske HAHA.

Vi är visst viktiga personer med jätte intressanta åsikter och tankar!
Imorgon mellan 12.30 och 13.30 kommer Hertzie få ett "oväntat" sms där det står: Palt.
Våran humor är så slående.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja usch, det känns förjävligt!
Kanske därför jag "tröst äter" =)
Men fuck, alla dessa rester gör mig galen!

2008-02-20 @ 22:02:00
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0