Rätt ska va rätt.

Jag vet att jag skrev att jag inte skulle vara inne så mycket på internet eftersom att det kostade, vilket är bra för då kanske man kan skaffa sig ett liv vid sidan av datorn men sen går mamma och skaffar gratis bredband så då var man ju körd.

Anledningen till att jag skriver nu är för att det har uppstått vissa klagomål på mitt tidigare inlägg.
Klagomålen kommer från min pappa som inte alls blev nöjd. Exakt så här sa han efter att ha läst inlägget.
Pappa: Bra? Hörru jag är 47 år och kör dubbelt så bra som de flesta snorungarna i backen.
Jag: Okej.
Pappa: Just det.

Hoppas du blev nöjd nu pappa för nu är det slut med gratisuppmärksamhet i min blogg!

På tal om ingenting, idag har jag:
?ramlat i liften och blivit skitsur.
?pluggat matte och blivit ännu surare.
?skrikit/sjungit/visslat/dansat i liften.

Nu ska vi förhoppningsvis snart bada i en sådan där rund cool träpool med varmt vatten som man eldar eh, varmt. Jag är inte riktigt säker på om jag gjorde en rättvis förklaring åt detta.. ting. Men den är rund, gjort av trä, fylld med varmt vatten och står på våran tomt. Fattar ni då?


Kommentarer
Postat av: David

Haha okej, "Blixten", har du misshandlat några fler ungar idag?! ;)

2008-02-27 @ 21:24:24
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0