Semmeltjuv!

Jag kan ju ha läst den roligaste och mest patetiska artikel nånsin.

Utdrag från artikeln:
Musikrepet var tänkt att övergå i ett kafferep. Men när Norrtälje musiksällskap skulle fika i musikskolan möttes de av ett tomt bord.
- Det är ju jättetrist att någon stal dem.
Semlorna tror hon sig aldrig återse. Däremot vill hon gärna ha tillbaka den pyts som bakelserna stod i.
- Den var fin och dessutom ganska dyr, så den kan de gott lämna tillbaka.

Detta är ju helt klart upprörande. Snälla semmeltjuv, lämna tillbaka semlorna och pytsen genast vi mår alla hemskt dåligt av detta.

Jag är rädd för att jag aldrig mer kommer känna mig trygg här. Speciellt inte med en semla i handen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar den där sköna artikeln, vilket drama det är här i Norrälje :P Helt sinnes.
Och du, det är väl hett att dejta pappsen;)

2008-02-14 @ 21:07:29
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se/
Postat av: David

Haha, de va en riktig artikel asså?! ;O
Håller nästan samma klass som dagens framsida på expressen: "Carola skyddas med livvakt"
Vart e världen på väg liksom?

2008-02-15 @ 18:43:27
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0