Sjukling

Ja nu har även jag gått och dragit på mig en förkylning.
Råkade läsa mitt horoskop i fredags eftermiddag där det stod, du bör inte klä dig med för lite kläder idag, en förkylning är nära bla bla.
Mina kläder:
Strumpbyxor.
Tyg converseskor.
Kort klänning.
Vårkappa.
Det är ju nästan skrattretande.

Så nu sitter jag här och nyser och snorar. Wie. Natten var ju rent ut sagt ett helvete. Tänk dig att du sväljer ett rakblad, varenda jävla gång du sväljer. Inte kul. Och inte nog om det, jag drömde att jag var mitt ibland/på/ovanför massa ubåtar. Jag grät.

Kommentarer
Postat av: Erika

Trist att du blivit sjuk.
Krya på dig!

2008-02-17 @ 15:29:47
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0