Svårt val

Chokladflingor eller chips... Chips eller chokladflingor... Valet är svårt.

Melodifestivalen är nu officiellt det pinsammaste i dagsläget. Behöver jag säga mer än BWO? Det enda ljusen i det hela är Kristian Luuk och Björn Gustafsson. Jag chansar på att det kommer bli uppståndelse bland all us girlies efter Björns lovely magflash. Have I right? Kan ju säga att jag inte skulle banga den karln. Måste bara säga att det hade iaf inte jag trott om den spinkisen. But it was a nice surprice, hähä.
Varför pratar jag svengelska?

Nu ska jag fortsätta kolla på Dude, where is my car? för den är så jäkla bra, haha. Sen ska jag packa klart för i morgon drar jag till fjällen en vecka!!

Det får bli chips.

BTW! Bilder från tha party kommer senare xD Det vill ni inte missa kan jag säga er!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Erik

hehe, jo Kim pratade ju med honom under kvällen så fick lite rapporter
därifrån

Altlså David har ju erkänt mig som vinnare ;D

synd att Björn missade lite av texten för man kanks egick msite om nåt av hans underbara skämt ;)

2008-02-23 @ 22:33:52
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: David

Zoltan!! ;D

2008-02-24 @ 12:14:10
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Fiya

Björn Gustafsson i mitt hjärta! Han är ju så jävla het!!

2008-02-25 @ 10:13:09

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0