Välkommen nye bloggare!

Alltså bloggfebern sprider sig som klamydia på en porrkryssning (?) i samhällskorridoren. Det senaste tillskottet är... Tro det eller ej, ERIIIK! Woho. David måste ha varit droppen för stackars Erik, och nu har även han stupat ner i bloggropen.
Så Erik, meddelande till dig: Ta det lugnt nu, skriv inget förhastat, och var försiktig med att ge ut uppgifter om dig själv nu Erik Bloggsson på Blåbärsvägen 100 i Göteborg i det röda huset, fönstret högst upp åt vänster, det finns en massa galet folk här ute i vida världen. Och till sist, men inte minst! Glöm inte att läsa den bästa bloggen av de alla. Nämligen min! 

Kommentarer
Postat av: Erik

taaack för alla fian ord ;) men tråkigt att du avslöjar min identidet så där :( fatta nu kommer ju alla peddosar komma hem till mig.
Jag har faktist redan innan jag skaffade blogg besökt din blogg några gånger ;)

2008-02-19 @ 19:58:40
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: David

Haha, Erik...! Emelie, vem tycker du visade upp tecken på svaghet först: Jag eller Erik? :P

2008-02-20 @ 16:51:05
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0