2007 - Det helvetiska året

image68


Nyår firades alltså hos kusinerna i Barkaby tillsammans med Sara.
Här har ni några bedårande bilder från kvällen.


1. Jag och Sara hemma hos mig innan färd :P
2. Promenix i Barkaby.
3. Jag och Elvira vid GIGANTISK filmhylla. (Morbror är filmrecensent)
4. Jonatan och Sara spelar EyeToy
5. Skumpa, haha.
6. Kusinerna Elvira, Clara och Alva.

Jag har försökt sammanfatta år 2007 och kommit fram till att det här har varit ett av de jobbigaste åren hittills. Jag har åstadkommit och varit med om mer dåliga saker än bra saker känns det som.
Morfar var sjuk vilket tärde på alla och sen när han dog blev allt värre. I skolan har det varit pissjobbigt de sista månaderna men så är det i tvåan har man ju hört. Sen flyttade Gaby och även om det är kul för henne och jag är glad för hennes skull svider det i hjärtat varje gång jag tänker på att vi är 600 mil ifrån varandra.

Men sen har det hänt bra saker också. Jag har fått ett jobb så jag kan tjäna mer pengar vilket behövs nu när jag ska till Gaby i sommar. Vi åkte till Vitryssland med några från sam vilket gjorde att vi är flera stycken som har blivit jättebra vänner. Fan vad jag är glad över att vi i klassen kommit varandra närmare. Sen har jag har börjar på teater med Sara och det är skitkul.
Sen finns det ju vissa höjdpunkter på året, haha som när vi åkte till Idol. Det kommer jag fan aldrig glömma :D
Eller resan till Italien och Gotland. Och alla filmkvällar och liknande man haft så jävla roligt på.

Tack alla ni som gjort året värt att leva. Älskar er<3

Det här året ska bli annorlunda lyssna på det här:

Skytten (23/11-22/11)

Årets tema: Viljestyrka
I år plockar du fram dina gamla drömmar och ger dem en ärlig chans, beslutsam att äntligen nå dina mål.




 


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0