Bananahammock

image131
Blev förälskad i en kappa på H&M, jag ska banne mig köpa den i morgon!

Har just avslutat en mysmiddag med familjen. Jag skulle fan kunna leva på halloumiost. Det är ju så jääkla gott.

Idag har jag varit med Elina heela dan. Dagen började hos henne då vi kollade på film och åt meganyttig frukost i form av massa frukt. GOTT.
Sen skulle hon till Rimbo då åkte jag hem, resten av dagen har vi kollar på Scrubs. Hur enformig kan en dag vara haha! Men kul är det :D

I morgon ska några från klassen till Elin vilket ska bli askul! Mer info om det i övermorgon :P Förhoppningsvis några heta bilder också haha!

Nej nu är det På spåret med Filip och Fredrik (enda anledningen till att jag kollar på det)  Har ju hört att det ska vara Resident Evil 1 ikväll också, den kan man ju inte missa! Liite creapy men så ska det vara :D

Trevlig helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0