Dålig dag?

image130


idag har det varit en helvetisk dag. Men man är ju van nuförtiden. Fast som vanligt får de kära klassmedlemmarna en att må bättre med tanke på att alla är ett gäng lirare av bästa kvalite. Jag Elin och Therese diskuterade det på väg till bussen, att vi inte tror att det är så många klasser som har det så bra som vi har det :D Jag tror stenhårt på det.

Sen fick jag det underbara samtalet från ElinaFina. Hon ringde när jag stod på busstationen och frös och frågade om jag ville åka med henne och hennes päron hem från skolan. Heell yeeeah. Medan Tony & Carina handlade på Flygfyren så, ja, hade jag och Elina ett otroligt allvarligt samtal. HAHA nooot. Eller vänta. Det var allvarligt men ändå rääätt så utflippat. Som vanligt alltså, me like. Vi bestämde att vi skulle fortsätta vårat samtal i morgon då hon ska sova hos mig. Då blir det funny <3

Neeej nu ska jag nog ta och sova. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0