Distansdag

Idag är det ännu en ljuvlig distansdag. Det bästa med det kan ju vara kvällen innan när man ställer fram väckarklockan 2 timmar extra. Lovely!
Ska snart iväg till skolan och måla. Jag hatar fan att måla med akvarell, det roligaste är att skissa bara, hehe. Men men. Erik ska också dit, bra det då får man sällskap. Sen ska jag nog ner på centrum och kolla och Norrtäljehålan fått in Agains AIDS lalala kläderna som massa kända personer designat. Jag vill ha Timbalands, den är grymt snygg.
Sen är det som vanligt dags för teater. Aa fast allvarligt, vi har en pjäs att sätta upp, så. Zzzzzz. :D

Nej nu ska jag sminka mig, äta en grapefrukt och sen dra till bussen.
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Sara

ofta jag är söööt!

2008-01-31 @ 19:43:28
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0