Forgetitforgetit

Det här hänt mycket.. erm, annorlunda grejs idag.

1. Första filmkunskapsprovet med ljuvliga lärar Kenneth. Vi gick igenom provet innan och han avslöjade i princip svaret på vissa frågor.
Kenneth är min favoritlärare.

2. Jag, Sara och Sara var i kafeterian idag, ännu en underbar promenad till himmelriket. Men jag har faktiskt inte köpt godis på jättelänge. Iallafall, vi börjar oroa oss för att kafeteriatanterna börjar känna igen oss, för mycket.

3. På lunchen gick jag in på tennisklubben och snackade med tränaren som sa att jag kunde få jobb som tränare på onsdagar.  SÅ JÄKLA BRAA. Nu är jag glad.

Den här veckan har varit one of a kind. Eller, det var egentligen igår som det hela startade. Jag tänker för mycket.


Kommentarer
Postat av: shoebox

Kul att få ett extrajobb :)

2008-01-30 @ 19:25:59
URL: http://shoebox.tjejsajten.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0