I am back, to let you know I can really shake them down.

Eftersom att mitt hår var en katastrof var det bara till att åka in till Norrtälje och klippa sig på Lugg.
Nu ser det helt klart mycket bättre ut :P.
Sen träffade jag och Jonatan som också var med mamma så åt vi lunch på kinan.

Från rishög till --->  = någolunda bättre iallafall.

Ikväll är det äntligen teater igen och förhoppningsvis ska vi få rollerna till pjäsen i april. God damn im nervous. Hoppas jag blir nöjd med min karaktär...

Egentligen borde jag plugga men eftersom att jag är dum i huvudet gör inte jag det. Får försöka övervinna min lathet och skriva samuppsatsen nu innan teatern.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du blev jättesöt i din nya frilla bääjbi.

2008-01-07 @ 18:43:23
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Emelie

thank you baby :P

2008-01-08 @ 14:24:43

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0